nama blog saya...

Followers

Wednesday, February 9, 2011

untuk nur Fadhillah drpd Zikri (5/9/10)

Assalamu'alaikum.....

1st tym ni hehe...
tulis kat blog org yang saya cinta sangat2, 
sbnrnya x tau nak tulis apa ni...
ikut gerakkan hati dan minda je la....hee~...
hemmm~....
daripada 5 tahun yang lalu,
pada tarikh ni, saya pernah meluahkan hasrat saya kat awak,
28/03/2005, 
awak pernah tolak cinta saya...tapi ape yang saya bleh buat...huhu...
tapi, CINTA dan SAYANG saya kat awak x pernah padam

ayang,  hurm....terlalu byk perkara yg kita dah tempuhi bersama kan, musibah n dugaan datang bertubi tubi...syg tau, pahit sgt2 tuk ayg...syg dapat rasa kesakitan ayg tanggung  tu, kesakitan tu syg pun dpt rasa yang...tapi, syg berbangga mmpunyai seorang kekasih yang tabah dan kuat hadapi semua dugaan tu, ayg tau x?? syg terharu sgt2 bila ayg buat semua ni...dlm blog ni...thanks byk2 k...sebak pun ade gak,hehe...x pnh2 syg rasa mcm ni....

untuk ayg....syg sgp sakiti diri sendiri daripada sakiti ayg...

ingat ni  :

  • saya xkan tinggalkan awak
  • saya xkan duakan/curang ngan awak
  • saya akan setia pada awak sorg je
  • awak la cinta sejati saya n saya ikhlas ngan awak
  • dan 1 yg awak pesan, jgn layan mn2 pompuan kan...hee....saya ikut semua kemahuan awak..
  • saya x main2 ngan awak...saya sries menyintai awak...
  • awak segalanya bagi saya 
  • xkan ada perkataan bosan/boring tok awak
  • saya xkan sia2kan ape yang dah kita lalui bersama...
  • hanya awak yang saya nak...
  • saya nak hbgn ni kekal sampai bila2...hee~
  • AMIN~~~
selamat ulangbulan yang ke - 5
daripada 5 tahun lepas...hee~
 
mohd zikri karim love nur fadhillah mohd mazalan (dulu, kini & selamanya~)

2 comments: