nama blog saya...

Followers

Wednesday, February 23, 2011

Ni kisah aku dan dia 5 tahun lepas....

Dulunya, kami pernah bersekolah di tempat yang sama, ~ SMK Desa Kencana ~. dia x knl sangat ngan aku, aku jer yang terhegeh hegeh nak knl dia, nama dia NUR FADHILLAH MOHD MAZALAN.
Cantik kan nama dye..??? hee...Dia ni la yang aku nak tekel dulu...kenal dia pun dari kawan ku...nama dia aziz...hehe, tah nape orang panggil c Aziz ni sewel...sebab perangai dia ni pelik cket kot...haha...Sorry bro..main2 syak bha~..hee.... pa pa pun... thanks pwen..d sebabkan hang, aku knl ngan gadis idaman aku ni...ade gak adik sampaikan salam dye…tp time tu kan baru pindah ke kg. fajar harapan, tak kenal sgt….rupanya c dyla ni pun ade hati gak ngan aku time kat sekolah rendah..hee SK Fajar Harapan…hehe

            pada mulanya....aku segan jugak nak kenal ngan dia ni....almaklum lah...anak cikgu plak tu....Cikgu Zainab. asal je nampak dia nek moto, aku apa lgi...folow la...tah dia sedar atau x.. ni ibarat lagu "Dalam Diam Aku Mencintai mu"...kah3... klakar la pulak bila d kenang balik kisah kanak2 lu...kmi mula start kenal melalui henpon la..msg punya msg....makin hari makin syok plak msg ngan dia...org kata bunga kat dlam taman hati makin berkembang...cheeeewah~...hehehe..

            Tiba lah suatu saat....makin lama ku pendam...makin sakit pulak rasanya...”baik aku terus terang je ngan dia” kata ku... tapi.........jawapan yang aku trima tu sgt myedihkan aku....terluka hati ku…huhu…apa kan daya, orang dah tak suka….~ start dari situ…dia mula menghilang…msg pun dah jarang2….sedih dan bertambah sedih.. hati ku telah terguris luka…huuuu~~~

5 TAHUN KEMUDIAN……>>>>

            Aku membuat facebook…org cakap benda nimemang bek punya….boleh jumpa kawan2 lama….apa lagi, aku terus buat la..tak terfikir pun akan terjumpa ngan dyla ni, ye lah…dalam kepala aku, dia ni dah bahagia bersama orang lain..main punya main punya main( jangan salah tafsir main ea…hehe)….terjumpa gak aku balik ngan dia ni….kami pun trus chating….bertukar no. fon yang dikatakan hilang tu…”alasan jer tu”….hehehe…kami pun start la men msg2…time puasa plak tu…RAHMAT RAHMAT (kata upin dan ipin)….hehehe ... stiap mlm msti ade msg ni " cuba awak tengok bintang...dan bulan tu...cantik kan..., ade x bulan awak nampak???"  hee...lebih kurang mcm ni la msj tu....

            Pas tu..aku tnya la kat dia sal bf dia..dia ckp, dia dah xde bf…time tu pun aku msih single…nak ckp trus terang nagn dia, takut benda yang sama jadik plak…aduuuuhhh…prasaan takut tu plak yang menghantui diri ini…aku kuatkan semangat, kuatkan diri…trima x trima,blakang crita, yang penting aku tau jawapan dia….

05/09/2010

            Senangnya hati ku!!!! Jawapan dia memberansangkan, tergulik2 aku d buatnya. macam tenggiling da~, aku rasa sangat bahagia bersama dia, org yang aku cinta dari dulu smpai sekarang dah pun menjadi milik aku….Sepanjang perjalanan hubungan kami…banyak dugaan yang datang, banyak yang dah kami pelajari bersama2..Alhamdulillah…..stakat ni, kami masih mampu bertahan…dan harapan semoga hubungan ni kekal hingga ke akhirnya….Amin~

p/s = saya nak Zuriat dari nur fadhillah suatu hari nanti…InsyaAllah……hee

Saya sayang awak sangat2 nur fadhillah mohd mazalan

By : zeck89 reddragon@ savvy hitam 2011

No comments:

Post a Comment