nama blog saya...

Followers

Tuesday, February 1, 2011

awak yg disayangi...,,

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

assalamualaikum w.b.t...
nak amek keberkatan sket tok entry kali nie...
entry kali nie khas tok someone yang sangat2 istimewa dlm hati ini.,.cheewwaahh..haha

sebenarnya da lama nk tulis,just dat ade teknikal problem regarding the picture..
dont worry2..da solve..haha

first of all...,nak cakap thanxxxx sgt2 kat awak...soo many sweet things happen..all because of u...
i lebiuuu..haha..(style baru saya ckp love u kat awak...manja x??..hee...) awak xleh tiru saya cakap lebiuu nie sbub bile awak try aritu,denga mcm klaka plak...ahahaha..

haa...,nak cerita..hari tu kan..hari khamis ayah saya jemput kt u nk bwk blek..cuti CNY..disebabkn ayah sampai pown lpas maghrib,so smpi rumah pown lambat..tepat kol 11,saya sampai umah...masuk2 je rumah,pas salam mama n gendong kucing saya,saya pown g angkut beg2 yg bertan2 2 masok bilik dgn segeranya...nak taw sbub pe?? sebab saya excited nk tgk RABBIT!!!

saya masok je,tgk atas katil,ade 1 kotak...dlm 2 ade rabbit yg awak bg 2...hee....SUKE sgt2!! comell...kat rabbit 2 dye ade pgang sumtink yg tulis, "JUST FOR YOU"...sweet..ngee..

bersama rabbit awak atas katil...ditemani patrick saya,teddy bear n kucing saya..(^_^)


gamba paling skema..hik3...comell x rabbit nie??hee
awak...,
taw x,setiap malam saya pelok rabbit awak nie..awak kata awak da tinggalkan hug n kiss awak kt rabbit kn...hee...rabbit 2 comell sgt..stiap kali tgk dye,sejuukk je aty..ahaha..sbub muka dye putih n mata dye bulat,..tp,xde bulu mata la..law x,bleh gak saya pakaikn dye mascara..haha..gurau2..hee

terubat sket rindu saya pada awak bila ade rabbit 2 taw...saya terharuu sgt2 sbub awak sanggup bagi saya rabbit nie n poskn jauh2 dr sabah, merentasi laut cina selatan sampai lahh ke pahang yg bnyk hutan nie..hehe...

ha...,masa saya balik 2,xpat nk on9 sbub broadband kat adik saya..dye bwk g kelana jaya...hari ahad 2 bru lahh g tmpt adik saya 2,bru larr dpt amek broadband 2..so,dr ari khamis smpi ahad,saya xpat on9...awak larr yg tolong on9kn..hehe..

ha!! sejurus selepas saya dpt broadband 2..balek umah je tros on9 tgh mlm 2...terkejutnya saya..yg teramat2!! awak wat video maenkn gitar tok saya... awak wat video ade 3 lagu, lagu d'masiv - cinta ini membunuhku, lagu bukan diriku ost cerita bukan diriku 2,yg ade loki n ayla..lagi 1,awak wat video lagu fav saya...yg amat2lahh saya suke dgr...lgu dari st12- saat terakhir...

law kamoo nk tgk, klik cnie ok..saya xreti cane nk letak video 2..hik3..

video saat terakhir: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1702229448366
video bukan diriku: http://www.facebook.com/video/video.php?v=170221740806
video cinta ini membunuhku: http://www.facebook.com/video/video.php?v=1702206887802

awak...,taw x yg sume 2 sweet sgt2..first tyme taw org menkn gitar tok saya..hee..saya sayang awak sangat2...lovelovelove!!!hee..saya hargai sgt2 segala usaha awak 2.,..


awak....,,,
semalam awak minx saya janji 4 perkara...
biarlah kita je taw apa 4 perkara 2...
tp,saya nk bgtw yg saya akan tunaikan janji 2 semampu saya...
kita hanya merancang,Tuhan yg menentukan...'
tp,kalau kita berusaha,ikhlas...insyaAllah syg..sume 2 akan jadi kenyataan..
syg...,
awak sakit...,
even awak xnk bgtw saya mulanya,tp lama2 bila saya nk jgk taw,awak bgtw...
awak...,,
awak pernah tanya...,
kalau 1 hari nanti awak da xde,mcm mne?..
awak...,
jgn ckp mcm 2 lg k..saya xsanggup..saya menangis setiap kali saya terfikirkan 2...
saya xboleh tanpa awak,...
awak...,
awak pernah cakap,
kalau awak pergi dulu,anggap je semua nie mimpi..
awak!!!
sampainya hati awak cakap mcm 2...
awak nk saya anggap semua nie mimmpi??
xkan awak...segala kenangan2 kita pasti akan saya simpan sampai bila2...dan..,saya xsuka nk fikir mcm 2...awak tetap segalanya bg saya...
awak...,
awak pernah tanya,kalau ade kekurangan/kcacatan pada diri awak,saya nk tinggalkan awak ke??
awak...,
saya xkan pernah berniat nk tinggalkan awak..walau mcm mane pown keadaan awak,saya tetap sayangkn awak...
awak...,
sayang dan cinta saya bukan kerana rupa,
tp hati awak yg saya cari...
syg....,
saya sayang awak sangat2..saya ikhlas sayangkn awak...
cinta awak pada saya sjak 5 tahun dulu...saya hargai sangat2...
5 tahun dulu,saya rasa menyesal kerana xterima awak,...
tapi,takdir menemukan kita kembali...saya bersyukur sangat2 wak...
even banyak sangat halangannya..,
tp,saya terima seadanya...
awak tetap setia dengan saya...
terima kasih wak,..



awak...,
saya nampak awak series utk hubungan nie...
saya xsaba nk jumpa awak hujung bulan nie..
awak sanggup datang cnie hujung minggu semata2 nk jumpe saya..
awak sanggup beli tiket flight dr sabah ke cnie utk saya,..
awak...,
saya terharu...
terharu sebab awak datang cnie,awak tunggu masa saya free...
3 hari tu nanti,saya nak habeskan masa sepenuhnya dgn awak...
mama awak pown taw awak nk dtg cnie jumpa saya,
saya brsyukur mama awak xkesah dgn pilihan awak..
yelahh...,saya bukan ade pape yg istimewa pown..
duduk jauh plak 2...
terima kasih wak....,i love u...

 saya nak kita kekal sampai bila2....

nie yg saya wat kat desktop laptop saya..,just for u...saya wat nie supaya senang nak tgk awak..saya paling suka gamba awak yg nie..nmpk comelll tersangat2..hee..
love is C.I.N.T.A...my love is only for you...~~
i love u..lagu blog nie untuk awak,mohd zikri karim....misshh u soo damn much..muah3!!~~

I.LOVE.YOU.I.MISS.YOU.U.ARE.MY.LIFE.U.ARE.MY.SOUL.I.CAN'T.LIVE.WITHOUT.U

"berkawan itu biar kekal"...kan syg?..hee...(^_^)

coretan ini ikhlas dari saya,dyla...
kepada awak, zikri...

3 comments:

  1. sweet nyer dyla nie~
    hehe
    gmba tu aku bminat nk komen..
    style tp skema
    hahaha

    ReplyDelete
  2. naili: thanks..(^_^)

    pera:ko bru taw kew ak sweet??ahaks...
    gamba ak yg skema 2 ae?? malu sbenanye nk letak,tp bantai je lah..haha...style ae?..maceh2..~~

    ReplyDelete