nama blog saya...

Followers

Sunday, June 12, 2011

Day 1 ...

title: Day 1- A recent picture of u and 15 interesting facts about yourself

=) ...
my recent picture..done!~~




ok...then, 15 interesting facts about myself?? hmm..,got to think first...

1. ada 1 patung patrick yg sederhana besar yg wajib dipeluk bila nak tido..hehe...it's a gift from my old fren..
nampak x patrick kt sblh 2??  gamba ngn patrick je ada,cuma sensord sket..haha







2. saya xsuka makan ubat..mmg konfem muntah balik klu makan...yg menariknye...,saya lagi suke INJECTION!! haha..maybe rmi yg takut, tp klu saya demam saya lg suka kene enjet..teros baik..sgt berkesan..smapikan ade doktor 2 kata saya kelakar..=)

3. ohoho..saya sangat2lah menyayangi kucing saya yg sekor nie..cik tam..berusia hmpir 2 tahun..dibela dr dye dalam perot ibu dye lg yg brnama Pesu..(pengaruh cerita hagemaru..haha) saya punya sayang kt cik tam nie,klu kol family,mst tnye cik tam je..xtnye adik2..haha..*kejam kan?? n saya bila rinduu cik tam sgt2, saya tgk gamba dye n nanges..huhu..
dye yg sblh kiri..yg kelabu putih 2..hee..luv2!!~~

4. ermm..,saya suka travel kot..sama ada naik kete or bas...xtaw lah..sbb saya suka pandang ke luar tingkap..saya jenis yg suka dgr lagu, n pndang views sekeliling...n berfikir akan bnyk perkara..past,present n future...means,saya suka be alone..xkesah klu sorg 2 pon...lg best..no need 2 talk n just follow myself..

5. ermmm....,,sgt2 suke fashion! kecantikan! mekap! honestly, saya xcantik..saya sedar lah 2 kan..tp, saya suka benda2 mcm 2 sbb utk kepuasan diri..saya bergaya,saya mekap,saya berfashion bkn utk tunjuk2 pada org lain,bkn utk dipuji2...NO!! saya xhingin pun benda 2..saya buat sume 2 sbb saya nak diri saya rasa puas..it was like if u addict on something n if u do it,u'll be satisfied..like that! i love myself just the way i am..(^_^)

6. saya klu suka lagu 2,suka teros tgk lirik..saya suka hafal lirik n nyanyi...xsuka nyanyi meraban2 lagi2 english song..saya suka hafal lirik lagu..n lagu simple plan-perfect adalah lagu prtama yg seingat saya yg saya hafal lirik,baru saya dengar lagu 2..n pernah masa nk pmr,saya sorg je sibuk2 hafal lirik lagu rihanna-umbrella yg masa 2 ngah femes...haha..naseb pmr ok la jgk with 6A 1B 1C 1D..haha..(D represent arab ok..dipilih masuk,bkn kehendak sendiri..haha..tp ttp LULUS!)

7. oh ye! saya nie seorang yg sangat2 xpandai menjaga barang2 elektronik or yg berteknologi2 nie..seperti enset n laptop..buktinye..enset saya sering tukar sbb asek rosak je..well,sehari boleh la dlm 5 kali jatuh terhempas..n enset adik yg elok2 dye pki,ak pki kejap je da rosak...haha..n laptop ak 2, penah jatuh katil double decker(still ok..haha) n bnyk kali dah terhempas jatuh2..n hang jgn ckp la..haha..ganas x??

8. ha..,maybe saya je yg taw nie..tp nk bgtw,yg saya nie bab2 mengingat memory nie mmg kureng..sume benda saya leh lupa wlupun bende 2 bru jd..seriously!! mcm ada pnyakit alzheimer ataupun bnyk sgt mkn SEMUT! mmg bnyk yg org tnye ak mcm ingt2 lupa..ataupun tros lupa..haha..si dia yg trsyg 2 lah kdg2 suka ingtkn ak balik.well,ak nie dah tua rupenye..huhu

9. ha...,suka menari tp xdelah pandai sgt menari..haha...skrg under kelab siswa budaya under kementerian kebudayaan malaysia..baru belajar tarian melayu zapin..n zapin dah aktif dr dulu..masa kt smk,pnah menari kt skolah ala2 high school musical, dpt no 2..kat teknik, menari utk hari guru, masa Yang Dipertuan Besar N9, Tuanku Ja'afar (skrg dah almarhum) n menari kt putrajaya..masa matrik,menari masa mlm last n skrg kat ump...=)

10. xboleh hidup tanpa music..rasa mcm music 2 kena ada..naik kereta je mesti terus on radio or psg disc. suke sing along with the music..kdg2 perasan suara sedap pown ada..hahahaha

11. sukar nak percayakan org...even yes, percaya tp selalu sgt ada kemusyikal di hati psl seseorg 2..slalu lah saya nie fikir bukan2...org kata apa?? paranoid? ha..,betol lah 2..saya mmg paranoid..ngan sume org saya mcm 2..tp kdg2 wat xtaw je lah dgn perasaan 2 sbb kita xtaw betol ke x perasaan syak wasangka kita 2 kan...think positive! boleh kot..heee...;)

12. xsuka pink tp banyak benda kaler pink.. mcm payung yg saya guna kt u, sweater saya, kasut, baju n everything..ntah hape2..pdhl fav kaler blue...tp bnyk brg kaler pink..eeuuwww...huhu

13. saya mesra alam dgn sume org...saya boleh ramah ngan sape2 je...n manja 2 bkn buat..membe2 rapat ngn saya je faham perangai saya cne..mmg mcm 2..manja..bkn lah gediks,tp 2 diri saya..bkn dibuat2...kdg2 mesra saya 2 terlampau2 smpi si dia yg trsyg pown jeles..padahal,saya mmg mcm 2 ngn sume org..nk wat cne..hee..saya xde niat pown nk mesra cuma mgklin dah terbiasa layan sume org bik2 mcm 2..hahaha

14. ha! saya nie sgt2 sensitif orgnye..cpt sgt nanges..tgk berita kt tv pown nanges...tgk cerita pown nanges..tgk org nyanyi nanges..adushh..apatah lg klu kena tegur...kdg2 2 tegur sket je dah bergenang air mata..sensitif sgt...klu tgk korea lg lah,setiap masa nk annges je..haha..n paling xleyh lupa, saya nanges masa ngah mkn rmi2 ngn membe2 kt matrik kt meja panjang..saya nanges sbb nmpk adew kucing 2 berdarah2!!~~huhu..maluunye kena usik ngn membe2 smpi skrg sbb nanges dpn org rmi kat kantin masa 2..hahaha..sengal!!~

15. ape lg yek... ha..saya sgt2 suke membaca! hee..especially novel.. sume novel boleh kata dah baca..yg fav : kalau itu takdirnya..hee... ha..komik2 pown saya layan..law majalah,saya pelanggan setia Galaxie..every month setiap 2 keluaran saya beli..kt rumah dah berlambak2 sbb start kumpul dah bertahun2..gilerr bnyk Galaxie kat umah 2...=)

haa..,finally seap pown..penat menaip 15 interesting facts nie..adoyy..haha... cukop lah sampai disini..jam dah pukul 2.44 pm n saya xmandi lg, xmkn tgh hari lg...eit!! tp saya dah kemas rumah ok..sume dah seap..hee..

ok,sampai kita bertemu lg...as salam..(^_^)

No comments:

Post a Comment