nama blog saya...

Followers

Sunday, May 15, 2011

HARI PERTAMA! ~

Assalamualaikum…..w.a.t

Pe khabar?
Dah makan?
Dah mandi?
Dah dah dan dah????? hahaha
Lau dah semuanya….dah cukup syarat tu…hehe….leh baca….yang xmau baca tu, jgn paksa diri k..haha

Perrrrtama sekali, aku nak kenalkan diri lu, ini bukan dyla ea…ni zikri, dyla tu pemalas…haha, nak soh dye tulis? Bek xyah….hehe……
Ape yg aku nak crita kat sini xde kaitannya ngan kamu semua…haha…yg ada kaitan ialah my wife saja…..puan dyla, ….hahaha…jgn marah sayang….
Soo, sapa yg nak terus baca, silakan n teruskan..hehe….

Hari tu, kami akan jumpa?…..fuh~ mcm x caya aku kami nak jumpa lek….aku dari pejabat, awal dah klua…cari tempat persinggahan di..tutt….hahaha….lama gak aku rasa 3 jam tggu tu, mcm 3 tahun plak…x sabar rasanya nak jumpa si Dia……hehehe…..jam sudah menunjukkan kol 6! Aku bergegas ke airport…..aku tgk “KETIBAAN” Lama lagi…huhu, aku pun g ar lepak kat pantai tanjung aru…..sorg2, melihat keindahan senja …”sunset”. Aku g la beli air jap, duduk2……datang plak msj….ahh!!!! dia dah sampai! Jantung aku mula berdegup kencang seakan x ku dapat mempercayai yg aku bakal bertemu dia semula! Dup dap! Dup dap!.... aku pun drive slowly….. aku tgk bahagian ketibaan, ramai jer org….aku msj dia, dia cakap nak g toilet jap,”nak tukar tu la tu….ahahahahaha”…… aku kata ok……bek aku cari parking jap, dah dapat parking tu, aku bergegas ke ruangan ketibaan…….belum sempat aku tggu, dia dah ada depan mata aku! Aku …. X tau nak kata apa la…mestilah GUMBIRA kan!!! Hehehe….aku sambar dia dengan pelukan ku…dia salam n cium tangan aku….ahhhhhh….bahagianya dapat bersama dengannya….hehe…aku Tanya, nak g mana, dia cakap penat, kesian la….soo aku memutuskan untuk berehat jak malam tu…hehe….


Ermmmmm~~~~~


Crita seterusnya akan BERSAMBUNG…..~ 
( sebenarnya aku yg malas…ahahaha) 
Zeck89!

No comments:

Post a Comment