nama blog saya...

Followers

Monday, May 23, 2011

duduk rumah,duduk rumah~~

hurmm...,
haiii rumah...
duduk rumah,duduk rumah...
boringnye duduk rumah..
aktiviti harian yg sama je...sungguh membosankan hidup..*gaya johan..huhu

pagi2 bangun2 je, tgk tv..sorang2 kan...cari cite2 best....smbil2 2  kemas umah,cuci pinggan...kol 11 lebih,baru g masak sarapan sendiri...kol 1(utk hari isnin) @ 12.30 (selasa,rabu,khamis) @ 12 (jumaat) kena drive savvy aku 2 g amek adik bongsu kt skola rendah...dye darjah 3*wajib kena pakai savvy..xleh guna skuter ego 2 sbub mak ayah aku nak bg aku pandai bwk kete...even aku nye lesen da full pown hari tu..huhu...(padahal sebulan pown xsamapi lg lesen full dah nak berlagak..kah3)..okeyh,smbung balek... pas amek adik 2,tv konfem milik dye punyelah...pastu,aku kena msk nasi n kdg2 msk lauk jgk...iron baju skolah agama dax kecik yg nakall gile 2...kol 2.30 aku da marah2 adik aku,haikal 2 sebab dye suke pegy lmbat2..kdg2 aku da masok kete,da nk kua jln umah 2 kene brhenti tggu dye..bengkek2..huhu..dye ckp cmnie, "alaa,ustazah bkn marah pown klu dtg kol 3...hamboi3,ingt bapak kita punye skolah ke??haha...*aku la akak paling garang okeyh...hee

then,lepas da hanta dax nakal 2, dlm kol 3 aku kena hantar abgnye, c boboy yg dlm drjah 6 kena g tusyen..so,drive once again g hantar dye g tusyen..sampai umah, berseorangan lagi...kol 4.30 drive g amek boboy balek tusyen..kol 5.30 amek adik balek skola agama...mu mom balek dr ngajar xtentu kol bape..kdg2 kol 4/5/6 ptg..huhu...

n setiap ptg,mst akan ada minum ptg ngn my family,wat air panas, nescafe n teh..with mknn2 mcm jemput2 ke,cekodok ke,lempeng,or kdg2 my mom beli mee sup ke,rojak kt psr dkt skolah tmpt dye ngajar 2...hee..smbil kami semua minum n mkn,tgk la cite or gosip2..plus,main2 ngn kucing2 kesayangan semua 1 family..hehe

n aktiviti rutin,dr pagi smpi mlm,ON9....non-stop..tp skrg aku biar je on9 xwat pape...FB is getting bored...seriously...mcm hampehh..huhu..nothing to do..mood nk update status pown da kurang...sgt lesu..huhu..tibe2..haha

2 jelah dok umah setiap hari...tido,mkn,wat keje,on9...huhu..

xsaba tggu awal bulan 6, ade wedding kt melaka n JB...
then, awal bulan 7, selama dua minggu,ade bengkel tarian melayu + cina + india...xsaba!!~~ i really love dancing..it makes me feel like i'm great..haha...

n sepanjg cuti nie mg bnyk sgt plan nk jmpe membe..rmi sgt nk jmpe,xtaw cne nie...tgk lh keadaan ye kwn2...huhu...anyway,miss membe2 sgt2..dr skola rendah ,menengah,teknik, matrik, universiti..sumenye...xsaba nk hangout like we used to do before!!~~

p/s: friendship is forever..friends are everything..~~

-dylalola esparanza@2011-

2 comments:

  1. weii kalo nk join bngkel mnari tu bleh? haha. *aku serius ni* huhu

    ReplyDelete
  2. alooo..klu boleh ak mmg nk ajak ko..aku dah tnye awal2 lg bley x ajak org lua,dye xbg..just dax2 ump je....jemputan pengajar 2 je org luar... soryy naf...ak mmg nk bwk ko pown,leh arr menari ngn ko lg...rinduu..xpe2..t aku kua kite g jln2 kuantan ae.. karok??hee

    ReplyDelete