nama blog saya...

Followers

Thursday, March 10, 2011

first date bersama awak 2~~

~OuR LoVe~



sambungan2..hehe
almost lupa plak nk tulis sambungan sprti yg dijanjikn..sbub mg busy sgt2 minggu nie...ergh...,too many things to think n i didn't even got time for myself to be alone..huhu..(T_T)

okeyh...,korg mst nak taw pe jadik hari last kitorg jumpe 2 kann...(klu xnk pown ak nk citer gak..peduli hape ak...hahaha)

27 feb 2011
huhu..sedihh sgt hari 2...awak nak balek da..flight awak kol 3.10...tp mst lahh kene gerak awal..hurmmm,, sayu sgt hati nk biarkn hari tu berlalu...xsanggup sgt tp nk wat cne...awak kene keje,saya ade kuliah..hurmm..,,

pagi 2 kan...,saya....XNAK BUKAK MATA!!!!
saya xnak hari 2....saya nak bia semalam je...saya harap klu saya xbukak mata xde lah jadik hari 2..tp...,,nie bukan crite fairytale ade magic2 nie..life must go on..ak kne larr trime kenyataan yg hari akan tetap berlalu tanpa menunggu apa2,sapa2 including Me~~

kol 11 lebih cm 2,,g mandi seap2 sume...kol 12.30 dr k.l sentral gerak ke lcct..smpi lebih kurang dlm kol 2..adelahh sejam lg..tp,tiket kata kene masok 20 minit awal,so 2.50 la... so,kitorg pown ke food court yg ade kt lcct 2..sbub xsarap n lunch lg kn...hurmm..,nk mkn nasi bes..so,kitorg mkn mee...awak mkn yee mee,saya mkn fried noodles..hee..mcm bese,saya duduk,awak yg g amek mknn n g belikn air..hee..jahat tol saya nie..hehe...,saje,suke2...seronok kene layan mcm pwincess..ngeehehe..yelahh,awak kn putera saya..hik3...(erkk...soryylahh klu trjiwangs plak..haha)
dlm bas ke lcct nk hantar awak..hurmmm..,,=(

gamba fav saya...love u!!!
masa mkn 2,awak nie suka sgt nk pandang saya..saya pown,ape lagi segan la...ye la..klu dah org pandang je,mst kita segan ke..kot muka putih licin suci murni xpe..bangga jgk org nk pandang...saya nie?? xde pape pown..huduh je..huhu..makan pown garfu trjatuh..maluunye..awak jgk yg amek garfu yg jatuh 2..huhu..thanks awak..lebiuu berry2 the bluberry much!!!...(^_^)

awak amek gamba saya nie masa ngah berator kt kaunter check in 2...sedihh sgt nk tinggalkn awak..=(
sbenanya masa mkn 2 saya perasan jam da almost nk 2.50,tp hati saya xnk terima..saya takutt sgt,saya sedih awak nk pegy...saya xnk awak pegy....saya nak awak ade ngn saya je..hurmm...,,nmpk je lahh saya ok,dlm hati sedihhh yg tramat3!!!! pastu,da 2.50 kita pown cpt2 g gate 2..takut da tutup...,,smpi dpn gate je, saya salam awak...sedih sgt nk lepaskn awak....saya lambai awak smpi lah awak hilang dr pandangan saya...saya sorg2...saya xtaw nk pegy mana..saya brhenti kejap kt sblh gate yg awak masok 2,saya xtaw nk wat ape..saya tgk org sekeliling,msing2 ade org teman.. saya??? hurm...,(T_T)


then,masa saya ngah sedih sorg2 2 xtaw nk wat pe,awak kol..awak ckp last word awak before nek flight...hurmm..,sedih sgt...pastu,saya pown jalan sorg2 kuar airport 2 g tmpt bas nk g kl sentral 2..abg yg jual tiket 2 seap  da kenal da ak..ak tnye tiket bas nk g k.l sentral? dye bwk ak g kt abg yg jual 2..then dye ckp, " awak yg hantar pakwe awak td 2 kan?.." saya pown,"oh prasan jgk kitorg nie ek.."huhu.. then,saya pown teros nek bas..dlm bas saya dok sorg2 sblom ade laki dtg dok sblh.. sedihhh sgt..saya tringt masa kita nek bas nie sama2,skrg?? saya sorg...dlm bas awak msj lg..awak pown sedih..saya nie?? lg sedihhh sgt2 taw...hurmm...,,,='(

smpi k.l sentral,saya turun jalan kt koridor 2 sorg2..tyme 2 sedih lg sbub saya tringt kita jln dua smbil hold hands..pastu saya nek tren dr k.l sentral ke titiwangsa..bub nk g pekeliling nk nek bas lek kuantan..smpi2 pekeliling,pegy sume kaunter bas paling awal pown kol 8 plusliner...hurmm..,saya pown beli la...tp bru kol 4.30..ape nk buat smpi kol 8?? bateri mg da nk kong gilerr da nie...perlu di cas sbub t nk msj membe yg nk jemput t...then,ak da lahh xtaw jln k.l nie..dr titiwangsa 2 taw pegy times square je..

so,ak plan g times square dok lpak starbuck cas enset..pegy t.s again!! teringt kt awak..tp kali nie saya jln sorg2...ya Allah..sayu sgt hati lalu tmpt2 yg kita lalu smalam..sweater awak 2 saya peluk erat2...rasa nk nanges taw..(actually masa ngah tulis blog nie pown nk nanges...sbub mg sakitt sgt hati tahan rasa sedih tyme 2...) saya carik2 starbuck..smpi2 saya crik plug xde plak..so,saya pegy tmpt len..jmpe kt marrybrown ade plug..so,saya beli milo ais n fries large,saya duduk kt kerusi 2,saya cas enset...lama jgk saya dok c-2..smbil dok c-2,saya msj awak,tp pending..sbub awak dlm flight lg..hurmm..,,sedihh sgt..saya nk nanges da dlm marrybrown 2..saya pki sweater awak,saya tgk rantai yg awak bg 2,perfume n lukisan 2...sedihnya hati xtertahan...


dlm kol 6.50 saya bgun,kua dr marrybrown..saya lalu kt tmpt2 kita amek gamba smalamnya..perghhh..,mg sadis sgt la..perasaan tyme 2,bkn lahh ape,tp mg sedih...sumpah xtipu..rasa kehilangan sgt2,lg2 lalu kt tmpt yg kita dua lalu..."awak...,awak taw x setiap saat kita bersama adalah kenangan terindah buat saya?..." then, saya pown patah ke titiwangsa balek..bayangkn betapa penatnya saya ulang2 alik,turun naik tangga..2 xmasok lg duduk dlm tren sorg2..lg lahh saya sedih..smslam2nya ade awak,tp hari nie saya sorg2..mg xsenyum lgsg tyme 2..saya duduk hujung skali sbub saya sedihhhh....=(

smpi kt pekeliling bru kol 7.20..oleh sbub xde tmpt duduk,saya pown brdiri lahh ngn beg yg berat 2...sorg2 lg...org pndg ape saya xkesah,,saya just nak nek bas cepat tinggalkn tmpt nie sbub saya xsggup da rasa sedih sorg2...kol 8 bru leyh nek bas..tmpt duduk tingkat atas...dlm bas,dok sblh uncle nie,,dye dok pahang tp ade urusan kt k.l td...dye pown crite larr psl singapore n so on..businessman agaknye..ntah la...tp,nek bas!! ?? xtaw lh.mls nk amek taw..dlm bas 2,minx ampun sjukkk gilerr beb..habes selsema da ak..da lahh prjlnn lama,mlm lg..smpi2 kuantan kol 11.30..thanx pada pali,syazwan n zah yg sudi tggu...

then,pali drive larr Gen-2 nya 2 ke Indera Mahkota tok mkn2...mkn mkn mkn,smpi kol 12.30 mlm..then,balek...smpi ump dlm kol 1 lebih law xsilap...smpi2 roomate da tdo..ak pown tros cas enset n msj awak...awak xtido lg..awak tggu saya...terharuuu sgt...,,saya taw awak pown penat,saya pown penat...saya rinduu awak sgt2....~~

tp,papepown kenangan date 3 hari bersama awak xkn pernah saya lupakan...hari yg paling brsejarah dan memberi kenangan yg xkn saya lupakan smpi bila2..



awak....,,saya sayang awak sgt2..awak sorg je yg saya nak..saya xkan curang n xmen2 dlm hbgn nie..mcm awak selalu ckp..jaga diri saya elok2..ye..saya jaga diri saya utk awak....awak je yg boleh miliki saya ok...ilysm!!! sehingga kita brjumpa lg..
*mgkn bulan 5 nie awak dtg cnie lg..tp,tido rumah saya...da bgtw mak saya,dye kata ok..hee...semoga cinta kita kekal selamanya...Amin..(^_^)

awak taw kn betapa sayangnya saya kt awak...,,

awak yg saya sayangi sepenuh hati...,(^_^)
-dylalola esparanza@2011-


No comments:

Post a Comment